Overzichtelijk factureren wordt gemakkelijk met ons CRM-systeem


 In de waan van de dag raak je het overzicht gemakkelijk kwijt, wat snel veel onnodige energie kost. Energie die je beter in productieve werkzaamheden kunt stoppen. Bovendien leidt chaos tot irritatie. Niet alleen bij de werknemers van je bedrijf, maar zeker ook bij je klanten. Want die verwachten helderheid. Klanten willen worden begrepen en gehoord, daarmee verdien je hun waardering. Een tevreden klant is een terugkerende klant. En bij tevreden klanten kun je met een goed gevoel factureren!

Hoe kan ons CRM-systeem helpen bij overzichtelijk factureren?
Bij CRM, oftewel Customer Relationship Management,  staat het optimaliseren van alle klantcontacten centraal. Ons CRM-systeem biedt 100% inzicht in uw klantinformatie. Daardoor is de voortgang van de klantprocessen voor alle werknemers helder en verlopen deze processen soepel en gestroomlijnd. En dat is voor iedereen merkbaar; niet alleen voor de werknemers, maar ook voor de klanten die je bedrijf bedient. Het resultaat? Goede, duurzame klantrelaties en optimale efficiency.

Helder factureren, en andere voordelen van ons CRM-systeem
Gegevens die worden ingevoerd in het systeem zijn direct inzichtelijk voor alle collega’s. Er hoeft dus nooit meer naar informatie gezocht te worden, alles is in een handomdraai te vinden. Klanten hebben inzage in hun eigen dossier en beschikken, middels een profiel met bijbehorend wachtwoord, over de mogelijkheid zelf informatie toe te voegen of te wijzigen. Hierdoor dragen zij zelf bij aan het up-to-date houden van de gegevens. Dat is niet alleen inzichtelijk, maar ook efficiënt.  Welke gegevens de klanten kunnen zien en wijzigen, bepaalt de beheerder.
Wat zijn nu de voordelen? We zetten ze even voor je op een rijtje. Ons CRM-systeem:
-    biedt 100% inzicht in klantinformatie
-    omvat het hele traject; van klantcontact tot factureren
-    biedt de beschikking over actuele en betrouwbare informatie
-    behandelt de informatie met de grootste zorgvuldigheid. Alleen de beheerder kan, naast raadplegen, ook wijzigingen doorvoeren
-    verzamelt alle informatie bij elkaar in een overzichtelijk systeem
-    stelt de klant centraal en leidt dus tot optimaal en prettig zakendoen

Meer weten?
Nieuwsgierig geworden naar ons CRM-systeem en wil je meer weten? Of direct een offerte opvragen? Dat kan allemaal. Wij helpen je graag verder. Neem, voor een vrijblijvend gesprek, direct contact met ons op via (website/mailadres) of op (telefoonnummer).